TERMENI ŞI CONDIŢII

Termeni şi condiţii uVision Optics aplicabile serviciilor de intermediere in comert si serviciilor de comercializarea de bunuri.

Servicii:

uVision Optics ofera servicii de comercializarea de bunuri aflate in propriul stoc. Aceste produse se pot achizitiona cu plata ramburs sau cu plata prin Card.

Garantii si retururi:

uVision Optics ofera garantia de producator si de un timp de retur de 15 zile conform normelor europene pentru comertul online pentru produsele comercializate direct de noi si aflate in gestiunea noastra.

In cazul in care “Clientul” nu este multumit de produs, acesta trebuie sa notifice uVision Optics, in termen de 15 zile, via chat, e-mail (info[at]uvisionoptics.ro) sau telefonic 0785 444 888, iar noi vom lua legatura cu vanzatorul produsului respectiv. uVision Optics va incerca sa rezolve situtia daca clientul cere specific acest lucru. Detaliile vanzatorului se afla pe factura. In cazul de retur, clientul va suporta costul transportului la nivel national dar si costul returului.

Taxe de Livrare si Retur:

Taxa de livrare la nivel national este afisata inainte de finalizarea fiecarei comenzi. Aceasta suma este calculata in functie de numarul de produse, greutate si locatia clientului. Aceste taxe pot varia. Costul transportului este afisat si pe facture. Transportul coletelor la nival national se va face cu Cargus, FanCurier, Sameday sau DPD.

Costul returului este suportat de client.

REFUZUL RIDICARII COLETULUI:

Pentru produsele comercializate de uVision Optics clientul va notifica uVision Optics via chat, e-mail (info[at]uvisionoptics.ro) sau telefonic 0785 444 888, iar noi vom trimite un curier la adresa specificata de client pentru a ridica produsul.

Dupa inspectia produsului se declara daca produsul este conform cu starea lui atunci cand a fost livrat catre client. Daca produsul se afla intr-o stare buna, fara defecte, se returneaza contravaloarea produsului integrala fara costul transportului.

Daca produsul prezinta defecte, uVision Optics poate retine pana la 50% din valoarea produsului pentru a putea sa il repare sau sa il schimbe dupa caz.

 

PRODUSE DEFECTE:

In cazul in care clientul primeste unul sau mai multe produse defecte, acesta in timp de 15 zile de la receptia acestora trebuie sa notifice uVision Optics in scris, prin mesaj, sau telefonic. Totodata trebuie sa trimita poze cu defectul pe info@uvisionoptics.ro / WhatsApp / Pagina Oficiala Facebook uVision Optics Romania

 

CALCULUL TIMPILOR DE TRANZIT:

Zilele de sambata – duminica, sarbatorile legale si zilele nebancare, intarzierile cauzate de autoritatile vamale, intarzierile datorate respectarii cerintelor locale de securitate obligatorii; sau alte evenimente necontrolabile, nu sunt incluse in timpii de livrare “door to door” declarati de noi.

Livrarea produselor aflate in gestiunea uVision Optics dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare.

 

MODALITATI DE PLATA:

  • Plata prin Card de Credit
  • Plata Ramburs
  • Ordin de Plata

 

FACTURA:

Clientul va primi factura detaliata pe e.mail sau atasata in contul lui de client. In cazul in care clientul nu si-a facut cont aceasta va fi trimisa pe e.mailul trecut in comanda.

In cazul in care adresa de e.mail nu este corecta si facture nu ajunge la client, aceasta va fi trimisa la o alta adresa de e.mail indicate de client. Solicitarile in acest sens se pot face pe info[at]battleshop.ro

Clientul are dreptul sa reclame in scris factura emisa in termen de 9 zile de la data emiterii acesteia, iar dupa acest termen factura se considera ca fiind acceptata.

uVision Optics isi rezerva dreptul de a cere o plata in avans pentru comenzile considerate de valoare mare sau riscante. Deasemenea uVision Optics isi rezerva dreptul de a refuza o comanda unui client

 

ADRESE INCORECTE SI CASUTE POSTALE:

Daca uVision Optics nu poate livra transportul clientului datorita unei adrese incorecte, va face tot posibilul, in limite rezonabile, sa gaseasca adresa corecta. uVision Optics va anunta clientul de modificarea facuta si va livra sau va incerca sa livreze expedierea la adresa corecta, putand cere taxe suplimentare.

uVision Optics nu livreaza colete sau pachete la casute postale. In cazul in care, dupa o prima incercare, uVision Optics (prin firma de curierat aleasa) nu poate efectua livrarea, clientul este de acord cu faptul ca uVision Optics va putea returna transportul la expeditor, sau va putea scoate la vanzare produsele din colet la un pret considerat rezonabil de catre uVision Optics.

 

JURISDICTIE:

In cazul in care un termen sau o conditie este declarata nula sau neaplicabila, o astfel de decizie nu va afecta celelalte conditii ale acestui contract, care vor ramane in vigoare.

In conformitate cu toate conventiile in vigoare aplicabile, disputele ce se nasc in legatura cu acest contract se vor solutiona amiabil sau de catre instanta cu cea mai apropiata filiala sau reprezentanta uVision Optics.

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR):

Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite numai cu scopul procesarii comenziilor de catre noi sau de catre partnerii la care ati pus comanda, obtinerea de liber de vama si livrarea prin curier. uVision Optics nu va pune datele dumeavoastra cu caracter personal la dispozitia tertelor sub nici o forma. e-mailurile primite de dumneavoastra vor fi numai in legatura cu comenzile aflate in curs de procesare/livrare sau newsletters in cazul in care v-ati abonat la acestea.

Toate prelucrarile de date cu caracter pesonal se fac in conformitate cu legea gdpr 190/2018.

La solicitarea dumneavoastra in scris uVision Optics se obliga sa stearga datele cu caracter personal.